5 powodów, dla których warto wdrożyć w firmie system rejestracji czasu pracy

system rcp i skd
Data publikacji:

System kontroli czasu pracy (system RCP) to wygodne narzędzie, które pomoże Ci w rejestracji godzin pracy Twoich pracowników, jednak zalety tego rozwiązania obejmują znacznie więcej niż tylko funkcje rejestratora czasu pracy pracowników. Dowiedz się, dlaczego warto zaopatrzyć zakład pracy w elektroniczną ewidencję czasu pracy i jak wiele możesz na tym zyskać!

Sprawdź również „Jakie konsekwencje grożą za spóźnienie do pracy, według kodeksu pracy?

Elektroniczna rejestracja czasu pracy RCP – co to jest?

Program do ewidencji czasu pracy to rozwiązanie, które zapewnia bezproblemowe, intuicyjne i rzetelne rejestrowanie czasu pracy pracowników w firmie poprzez system ewidencji wejść i wyjść, co z kolei przekłada się bezpośrednio na redukcję kosztów przedsiębiorstwa, możliwość precyzyjnego rozliczania czasu pracy podwładnych oraz prowadzenie wnikliwej ewidencji i monitorowanie jej z każdego miejsca na świecie. Terminale RCP automatycznie rejestrują czas i przechowują dane znacznie skuteczniej niż wykorzystywane dawniej papierowe listy obecności pracowników – te stopniowo odchodzą w niepamięć.

Obecnie z systemów elektronicznej ewidencji czasu pracy korzystają zarówno małe mikroprzedsiębiorstwa, jak i duże korporacje (niewielkie firmy wykorzystują zwykle podstawowe systemy ewidencji wejść i wyjść, z kolei większe przedsiębiorstwa korzystają częściej z programów rejestracji czasu pracy z gps wraz z zintegrowanymi systemami kontroli dostępu). Systemy kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy wraz z wysokiej jakości monitoringiem i systemem alarmowym na pewnym etapie rozwoju stanowią nieodłączny zestaw narzędzi do bezpiecznego i efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem.

Zalety elektronicznego systemu ewidencji czasu pracy – poznaj funkcjonalności systemu RCP!

Dzięki rejestracji czasu pracy przedsiębiorcy mogą z powodzeniem na bieżąco zarządzać czasem pracy pracowników i dostosowywać harmonogram pracy do potrzeb firmy, co wiąże się z udogodnieniami zarówno dla właścicieli przedsiębiorstw, jak i samych pracowników. Poznaj bliżej zalety tego rozwiązania!

Bezproblemowa kontrola czasu pracy pracowników szansą na zwiększenie dyscypliny wśród podwładnych i usprawnienie działalności firmy

Automatyczna rejestracja czasu pracy umożliwia wygodny monitoring czasu pracy poszczególnych pracowników, uwzględniając m. in. dokładny czas rozpoczęcia i zakończenia pracy, przyjęty w firmie system czasu pracy, ramy czasowe okresu rozliczeniowego, a także dni wolne i urlopy. Jednocześnie czytnik rejestracji czasu pracy zniechęci pracowników do przedwczesnego opuszczania zakładu i spóźnień, co niejednokrotnie staje się przyczyną negatywnej atmosfery wśród współpracujących zespołów i przekłada się na straty w firmie.

Przejrzyste raporty czasu pracy – system przyjazny księgowym i nie tylko!

Czytnik czasu pracy w Montersi24 to wysoce intuicyjne i szybkie rozwiązanie, które pozostaje przyjazne zarówno dla przedsiębiorców, jak i pracowników oraz osób zajmujących się zarządzeniem czasem pracy pracowników w Twojej firmie. Korzystając z systemu otrzymasz dostęp do raportów indywidualnego czasu pracy poszczególnych podwładnych, co umożliwi Ci bardziej efektywne planowanie grafiku pracy oraz obiektywną ocenę wydajności pracowników.

Wygodna interpretacja – analizuj raporty czasu pracy z dowolnego urządzenia

Prowadzenie rejestracji czasu pracy pozwoli Ci przeglądać raporty czasu pracy pracowników z różnych urządzeń w dowolnym miejscu na świecie. Dzięki temu w każdej chwili będziesz mógł być na bieżąco z sytuacją w przedsiębiorstwie i wygodnie rozliczać godziny pracy zgodnie ze stanem faktycznym, niezależnie od tego, gdzie jesteś.

Redukcja kosztów i wydajne planowanie czasu pracy

Do korzyści z ewidencji czasu pracy pracowników należy bezwzględnie włączyć również redukcję kosztów w firmie:

  • Dzięki systemowi do rejestracji czasu pracy odciążysz pracowników działu kadrowego, którzy bez odpowiedniego oprogramowania musieli dotąd regularnie uzupełniać ewidencję czasu pracy samodzielnie, przeznaczając na to czas, który mogli wykorzystać w bardziej wydajny dla przedsiębiorstwa sposób.
  • Wdrażając w firmie czytnik czasu pracy będziesz miał możliwość śledzenia indywidualnego czasu pracy poszczególnych pracowników (włączając w ten zakres spóźnienia i przedwczesne opuszczenia miejsca pracy, co przyspieszy proces rozliczania ewidencji i naliczania wynagrodzeń).

Bezproblemowa integracja systemu kontroli czasu pracy z systemem kontroli dostępu

Automatyczny system rejestracji godzin pracy pracowników może być z powodzeniem skoordynowany z programem kontroli dostępu, zapewniającym bezpieczeństwo chronionych stref w firmie. Dzięki integracji oba systemu mogą bez przeszkód pracować na tej samej bazie danych, co stanowczo ułatwia użytkowanie każdego z rozwiązań. Zobacz również „Czym zajmuje się Państwowa Inspekcja Pracy i jak przygotować się na kontrolę?„.

Kontakt

gotowi 24/7

Siedziba firmy:

MTS24 Group Sp. z o.o.

ul. Andrzeja Struga 78 lok.3
90-557 Łódź
NIP: 727-287-10-43

Kontakt:

Wiktoria Musiał

tel: +48 509 011 300
e-mail: biuro@montersi24.pl

Paweł Musiał

tel: +48 508 21 21 21
e-mail: biuro@montersi24.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w ustawieniach przeglądarki - dowiedz się więcej, zobacz politykę prywatności.

Akceptuję